keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Lahjoista

Mulla on ollut harvinaisen lahjarikas syksy. Olen suunnasta jos toisesta saanut kaikenlaisia pieniä lahjoja, jotka ovat tehneet minut todella iloiseksi jokaikinen kerta.Se suuri ilontunne, jonka lahjojen saaminen tuottaa ansaitsee aivan ikioman blogimaininnan. Eniten minua on koskettanut lahjoissa se miten niissä on ollut ajatusta mukana. Ne on todella ajatus ja tarkoitus jotka merkitsevät lahjoja antaessa.

Olen syksyn aikana ehtinyt saamaan 
  • äidinäidiltäni postipaketillisen herkkuja ja vihkon opiskelua tukemaan
  • kaveriltani kiitokseksi varastoni lainaamisesta suklaata, teetä ja piilolinssinestettä. Etenkin tämä viimeinen oli hyvin mieleinen kaikessa kummallisuudessaan. Nyt ovat piilolinssit puhtaana.
  • sain Göteborgin vierailulla käyneeltä kaverilta uusimman Elle-lehden, ihania ruusuja ja kauniin rasian, jonka kaveri ressu oli saanut itse syntymäpäivälahjaksi, mutta ei voinut kuljettaa rasiaa kotiin
  • sain myös äidiltäni paketin, joka sisälsi sekin erilaisia herkkuja: Yllätyksekseni paketissa oli myös vanhoja kyniä, käytettyjä sukkahousuja ja alusvaatteita, joita käytin viimeksi vuonna 2007. Mukana oli tietysti myös pyytämiäni tavaroita, kuten hoitoaine hiuksille, sanakirja ja iloisia Post-It-lappuja. Täytyy sanoa, että meidän mamma on kertakaikkisesti aivan paras ja kaikessa herttaisuudessaan aivan täydellinen!
  • Kaikista otetuin olin Suomessa piipahtaneen kaverini lahjasta. Kaverini toi minulle soijasuikaleita. Göteborgissa on Helsinkiä huonompi tarjonta soijatuotteista, ja koska tuppaamme tämän suomalaistoverini kanssa käymään usein kaupassa yhdessä, oli hän selkeästikin pistänyt korvansa taakse soijamarinani ja toi minulle yllätyksellisesti soijasuikaleita. Mahtavaa!
Olen hirmuisen kiitollinen jokaiselle minua muistaneelle ihmiselle, ja tätä tekstiä kirjoittaessani ymmärrän miten mukavaa olisi muistaa näitä kaikkia ihmisiä pienellä vastalahjalla. Kiitos Teille syksyni piristämisestä!

1 kommentti: