maanantai 19. joulukuuta 2011

Vända på dygnet

Vända på dyngnet- sekoittaa vuorokausirytminsä

Jos päivärytmi muuttuu kovasta yrittämisestä huolimatta aina sellaiseksi, että istun vielä 01 aikaan virkeänä hereillä, niin voinko jo sanoa, että kysymyksessä on mun luonnollinen rytmi? Kehoni alkaa kaipaamaan unille vasta puolen yön jälkeen. Aamulla herään herätyskelloon, mutta mieluiten nukkuisin yhdeksään. Iltaurheilu ei varmasti ole fiksu juttu jos haluaisi nukahtaa ajoissa, mutta luulen että kehoni kaipaa myös sitä iltaurheilua. Kovasti olen nyt kehoani kuunnellut ja tullut tulokseen, että me mun kehon kanssa toivottaisiin paljon hitaita ja myöhään alkavia aamuja, sekä pänttäysintoa päivän viimeisille tunneille.

Kaksi yötä tenttiin on
laskin aivan itse äsken
kun näin TÄYSIN UUDEN ALUEEN KIRJASSA JOSTA MINULLA EI AIEMMIN OLLUT TIETOAKAAN

2 kommenttia:

  1. Itsehän menin eilen (tänään) nukkumaan kolmelta. Aamulla laskin etten oo syönyt 18 tuntiin. Ei vaan huvita nukkua eikä oo nälkäkään ku en tee mitään. Tätä se "itsenäinen opiskelu" teettää, rutiinit katoaa ja kroppa kiittää.
    No nyt tungin mahaani kamalaa sokerista mysliä, ehkä tää tästä :D Kohta vois jopa lähteä kirjastoon ku aurinko paistaa!

    VastaaPoista
  2. :D Mä en koskaan unohda syömistä. Tenttipaniikki -mikä ihana tekosyy mässäillä kirjastossa, kotona, matkalla kotiin, matkalla kirjastoon... Auringosta huolimatta istun kotona, luen ja pesen pyykkiä.

    VastaaPoista