torstai 12. huhtikuuta 2012

Yksi lenkki lähempänä Göteborgs Varvet kakkosta

Oltiin kavereiden kanssa istumassa iltaa North American Sports Barissa ja osallistuttiin siinä samassa baarin tietovisaan, jossa voitettiin pääpalkinto. Mun osuuteni oli istua nurkassa ja olla hiljaa. Kaverit jopa naureskelivat, sille että mulla tulisi olla meistä kaikista paras yleissivistys, koska olen käynyt läpi Ruotsia paremman koulusysteemin. Yleissivistystä minulta ei kuitenkaan löytynyt. Olen uuno ja tunnen oloni tyhmäksi, kun kaikki triviatieto on mulle niin vierasta.

Tietovisan jälkeen keskuksteltiin koulukaverini kanssa kuukauden päästä olevasta Göteborgissa järjestettävästä puolimaratonista Göteborgin Varvetista. Olemme kumpikin osallistumassa juoksuun, mutta minun osallistumiseni tuli kavereilleni suurena yllätyksenä. Kaverini treeniaikataulu sai mut paniikin partaalle. Itse olen tässä aina välillä kuntoillut, mutta lenkkeily on jäänyt vähemmälle. Meinasin ampaista ravintolasta paniikissa lenkille kaverini lässyttäessä minulle "anna kun isoveli kertoo" -sävyyn lenkkeilyvinkkejä. Hillitsin itseni ravintolaillan jälkeen, enkä lähtenyt lenkille enää illalla. Sen sijaan kuntokuurini alkoi tänä aamuna juoksulenkillä usvaisessa Göteborgissa. Ah, että tuntuikin tuo juoksentelu mukavalta. Aamu lenkkeily voisi olla hyvä tapa saada päivä käyntiin jatkossakin.

2 kommenttia:

  1. Oot niin nätti!:-) Jään ehottomasti seurailee sun blogias!

    ♥ http://one-life-enna.blogspot.com/ käythän kurkkaamassa tuolla ja mikäli tykkäät, liitythän lukijaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve Enna! Kävin kurkkaamassa sun blogiasi ja totesin, että musiikkimakumme kohtaa :) Mukavaa jos jäät seuraamaan blogia!

      Poista