sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Sunnuntaitunnelmia


Mun tehokkaasta viikonlopusta ei tullutkaan sitten mitään. Mun piti viettää koko viikonloppu kirjastossa, mutta sen sijaan olen huoltanut mun kenkiä kaikenmaailman kenkärasvoilla, flirttaillut Systembolagetissa, katsellut Melodifestivaleja, kiipeillyt yksiin opiskelijabileisiin Masthuggetin huipulle ja iltakävellyt baarista himaan. Tänään on ollut vuorossa aamiainen sängyssä, turhien klippien katselu netistä, blogeissa pyörimistä ja aikaiset päikkärit (10-11). Nyt mä lähden kirjastoon ja eilisestä käyttäytymisestäni päätellen luvassa on joku useamman tunnin Facebook- keskustelu lukemisen sijaan.

2 kommenttia:

  1. Ihanan näköisiä lakanoita ja terveellisiä aamiaisia. Nyt varmaan jaksaa kirjastossa.

    VastaaPoista
  2. Aamiainen oli ainakin herkullinen, terveellisestä en tiedä. Hyvin kesti kirjastossa istua ruisleivällä.

    VastaaPoista