lauantai 27. elokuuta 2011

Sadepäivän aktiviteetit

Päivänä jolloin minun piti lukea tulevaan tenttiin olen:

...hakenut viimeisetki tavaroitteni rippeet Riikan asunnosta.

...raahannut kolmen ihmisen edestä tavaraa Riikan asunnolta läpi kaupungin omalle asunnolleni.

...tehnyt fiksun päätöksen laittaa kännykäni kangaskassiin kun ulkona sataa kaatamalla

...todennut ettei kännykät tykkää vedestä ja ettei kännykkää voi käyttää jos näppäinlukko jumittuu päälle

...hankkinut maailman parhaan 20 euroa maksavan kännykän

...ostanut suihkuverhon, kolme veistä, kaksi ämpäriä lastoja ja kauhoja, paljon erilaisia pyykin pesuaineita (tiskillä todettiin, että olet tainnut varata pyykkivuoron), kaksi mattoa ja 10 metriä nettikaapelia

..."asentanut" netin omaan kotiini

...kärsinyt kaatosateesta

...nauttinut kaatosateesta

...sisustanut kylpyhuoneen loppuun

...tehnyt ensimmäisen lounaan omassa kotonani.


2 kommenttia:

  1. Voi Laura :D
    No, en mä tiedä onko se sen fiksumpaa tiputtaa puhelin vessanpönttöön niinku mä oon tehny.. Se tosin toipu täysin ja niin saattaa sunki puhelin kunhan se kuivuu kunnolla! Millanen sun suihkuverhosta tuli? Koska saa tulla kahville?

    VastaaPoista
  2. Oij joi vessanpyttyyn. Jos sun puhelin on vielä tuollaisen uittamisen jälkeen toiminut niin siinä tapauksessa uskoisi että munkin kännykkäni virkoaa.

    Päädyin sellaiseen vaaleaan, hiukan romanttishenkiseen Hemtexin verhoon. Minun luo voi tulla kylään tiistain jälkeen koska vain :) Koska mulla ei ole kuin yksi tuoli on luvassa joko aasialaistyylinen teehetki matoilla istuen tai sitten voimme tehdä niin kuin Peppi tekisi eli napostella pöydällä istuen.

    VastaaPoista