sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Aprillipilasta

Heipsan Gänget!

Suurin osa on jo tunnistanut "Suuri päätös"- postauksen aprillipilaksi ja niille jotka eivät tekstiä ole vielä juksaukseksi huomanneet, ilmoitan nyt tässä, ettei mikään osa tekstistä pidä paikaansa. Yhä tähtään siis juristiksi, eikä minulla mitään halmstadilaisia nettimiehiä.

Olen tuntenut oloni hiukan ilkeäksi ihmiseksi aprillipilani jälkeen, sillä pila on mennyt monelle täysin todesta. Äitini sanoi saaneensa sydänkohtauksen lukiessaan tulevaisuuden suunnitelmistani ja moni on lähettänyt minulle tsempaavia viestejä, koskien päätöstäni. Olen ollut hyvin otettu kaikista tsemppausviesteistä mitä olen ihmisiltä saanut ja toisaalta potenut hiukan syyllisyyttä ihmisten huijaamisesta. On kuitenkin ihanaa huomata, että saisin tukea kyllä päätöksilleni, jos nyt päättäisin vaihtaa suuntaani. Toivon ettei kukaan pahoittanut mieltään ja että voin pistää juksaamisen täysin aprillin piikkiin. Onneksi aprillipäivä on vain kerran vuodessa. Pusi pusi kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti