perjantai 1. huhtikuuta 2011

Viimeisinkin tentti läpi!

Yksityisoikeus A-kurssi läpi! Jes! Nyt voi hyvillä mielin lähteä kirjastoon lukemaan seuraavaa tenttiä varten, kun tietää ettei ole ainakaan edellisestä kurssista uusintaa edessä. On tullut todistettua, että minä pääsen kyllä tenteistä läpi, kun niin vain päätän. Olen ainoastaan yhdessä tentissä tuntenut oloni super varmaksi ja se tentti menikin erittäin hyvin. Loput tentit olen vetänyt läpi ajatellen, että on vaan annettava kaikkensa, vaikka tilanne ei kauhean hyvältä näytäkään. Rutistus on aina palkittu, sillä jokaisen Rambo-hengellä tekemäni tentin olen aina läpäissyt.

Oi kuinka nautinkaan opiskelukavereiden hämmästyneistä naamoista, joka kerta kun ilmoitan, että olen läpäissyt viimeisimmänkin tentin. Yritän kuitenkin nyt vaan niellä pirullisuuteni ja pitää jalat tiukasti maanpinnalla. Parasta mitä voin tentin läpäisystä repiä irti on tsemppi jatkaa opiskelua seuraavaa tenttiä varten.

PS. toivon todella, että olen katsonut nyt listat oikein ja minulla on ollut oikea kokelasnumero. Emme siis saa tuloksia omalla nimellämme, vaan numerolla, jonka olemme saaneet kokeessa. Muistaakseni tarkistamani numero oli oikea, ja toisaalta 2203:n saamat pisteet olivat myös niin alhaiset, että se voi todennäköisesti ollakin minun tenttini. 2203 ainakin epäonnistui samassa kysymyksessä kuin minäkin. Todella toivon, että mulla on oikea kokelasnumero ;)

Ps2. 15 min myöhemmin. Oli oikea numero :) Läpi meni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti