perjantai 25. marraskuuta 2011

Resepti syysyksinäisyyteen

Pyörin tunnin sängyssäni synkistellen, kunnes masentavat ajatukset alkoi painamaan niin mpaljon, että oli aika avata tietokone ja hoitaa masennus pois harteilta.

Terapian ensiaskel on masentelu


Jonka jälkeen siirrytään realiteettien kohtaamiseen ja keskitytään kaikkeen hyvään elämässä. Kiitollisuutta kaikesta hyvästä mitä elämässä on. Olen kiitollinen ystävistä, äidistä ja isistä, mummeista ja muusta perheestä. Olen kiitollinen että saan opiskella ja että minulla on mahdollisuus keskittyä opintoihin rauhassa. Olen kiitollinen asunnostani ja uusista kavereista. Kiitollinen kaikesta taloudellisesta ja henkisestä tuesta jota saan. Olen kiitollinen siitä että mulla on hyvä talvitakki joka suojaa sateelta ja nettiyhteys joka suojaa pahilta masistelukohtauksilta. Jos synkkyys iskee voi sitä vain avata koneen, kirjautua Facebookiin ja kuunnella Raappanaa ja JukkaPoikaa YouTubesta. Oon kiitollinen mun elämästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti