maanantai 20. helmikuuta 2012

Malttamattoman odottajan aika on pitkä

Mulla pyörii sukat jo kovaa tahtia jaloissa, eikä opiskelusta meinaa tulla mitään, kun odotan niin kovalla innolla kaikkea mitä kevät tuo tullessaan. Mulla on yksi kaveri lupautunut tulla käymään täällä Göteborgissa tuossa ensi kuun lopulla. Istuin tänään kirjastossa, tuijottaen yhtä ja samaa sivua puolisentuntia, miettien ja pohtien että mitä kaikkea kivaa ja lystikästä voidaan mun kaverin kanssa puuhailla. Keväthän saapuu pian toivottavasti Göteborgiin, joten voidaan ehkä karata jopa Slotskogeniin tai ainakin kierellä Hagaa ja Linnétä. Tuntuu kuin pääsisi itsekin lomalle, kun kaveri tupsahtaa kaupunkiin! Pääsee tekemään kaikkea kivaa ja turistinomaista ja nauttimaan kaupungin tutuista ja täysin uusistakin kujista ja koloista.

Toinen asia mitä tuskin maltan odottaa on pääsiäisloma Suomessa. Pääsiäislounas mummin luona on muodostunut mulle todelliseksi hengähdystauon symboliksi. Pääsen vihdoin taas kotiin lepäämään ja tapaamaan kaikkia rakkaita ja ihania. Mummin pääsiäislounaalla sielu lepää, kun saa nautiskella herkullisista ruuista rakkaassa seurassa. Mä olen ollut aina sellainen ihminen, että mielelläni kutsuisin kaikki perheen jäsenet kylään kaikkina mahdollisina kissanristijäisinä. Musta on ihanaa viettää aikaa isolla porukalla, eikä juhla ole mitään juhlaa, jos ei edustajia ole 40-luvulla syntyneistä 2000-luvulla syntyneisiin.


Maltattamatonta kevään odotusta kaikille muillekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti