maanantai 17. lokakuuta 2011

Rohto päänsärkyyn löytyy optikolta

Pöh! Istuin tänään maltillisesti koulun kirjastossa koko päivän ja opiskelusta saamani päänsäryn tuloksena suuntasin koulun jälkeen suoraan optikolle ja kappas kappas tilasin kahdet silmälasit. Olen ollut ilmeisesti jo jonkin aikaa vahvasti likinäköinen, itse tunnustamatta asiaa ollenkaan. Sain kahdet lasit yhden hinnalla ja nyt olen istunut tässä koneella pohtien, että mitkäs lasit mä nyt sitten tulinkaan hankkineeksi. Olen siis yrittänyt etsiä omien pokien tyylisiä laseja netistä. Toiset laseistani oli muoviset ja kulmikaat ja toiset sellaiset riskilasit, jonka tyylisiä pokia olenkin tänne blogiin aiemmin jo viime keväänä postaillut.

Saan odottaa 10 päivää ennen kuin saan lasini optikolta ja paljastan kuvia ja silmälasi-malleja vasta sitten kun omat silmälasit saapuvat. Ihanaa, että vihdoinkin tulen näkemään maailman kaikessa sen kauneudessaan. Saattaa olla, että mun kirjastoihastukset muuttuvat alta aikayksikön kun alan taas näkemään. Ihmisten kaikki epäkauneuspilkut tulee esille kun laittaa lasit nenälle. Not nice :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti